• تاریخ انتشار : 1402/12/12 - 14:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 160
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست پایان سال ریاست بیمارستان مرکز طبی کودکان با سوپروایزران و سرپرستاران

نشست صمیمانه پایان سال دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان با سوپروایزران و سرپرستاران بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، سه شنبه 8 اسفند 1402 دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان در نشستی با سوپروایزران و سرپرستاران دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست رئیس بیمارستان نکاتی را در خصوص راهکارهای پیشبرد اهداف درمانی و آموزشی مرکز بیان کرد و در خصوص روند انجام کار، ارائه خدمت و پاسخگویی هر چه بهتر همکاران به بیماران را متذکر شد.

 دکتر بدو با تاکید به نقش مهم پرستاران بعنوان بازوان امدادی در بخشهای درمانی و ارائه خدمات ایمن و مطابق با استاندارد به سختی های خاص شغل پرستاری را یادآور شد.

وی اظهارداشت: همواره پشتیبان و حامی پرستاران خواهد بود و ضمن تقدیر از همدلی و تلاش یکساله پرستاران و سوپروایزرها که با وجود محدودیت های مالی، کیفیت و کمیت ارائه خدمات درمانی را حفظ کردند، اظهار امیدواری کرد که با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات در دست اجرا، بیمارستان به جایگاه واقعی خود دست یابد و برای آنان آرزوی توفیق و سلامتی و بهروزی کرد.

در ادامه این نشست سرپرستاران به بیان نقطه نظرات، چالش ها، مسائل و مشکلات بخشهای درمانی پرداختند.

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 260831

تصاویر