• تاریخ انتشار : 1403/04/27 - 12:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 127
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

به مناسبت هفته ادبیات کودک و نوجوان

نمایشگاهی با رنگ تنوع، نشاط و تخفیف کتاب کودک و نوجوان در مرکز طبی کودکان

با توجه به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی و اثرات بی‌نظیر مطالعه در زندگی فردی و اجتماعی کودکان و نوجوانان، نمایشگاه کتاب در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار شده است.

 نمایشگاه کتاب در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، به مناسبت هفته ادبیات کودکان و نوجوانان و با توجه به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی و اثرات بی‌نظیر مطالعه در زندگی فردی و اجتماعی کودکان و نوجوانان، نمایشگاه کتاب در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار شده است.

این نمایشگاه با هماهنگی و برنامه‌ریزی شورای فرهنگی بیمارستان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و بهره‌مندی بیشتر همکاران از کتب انتشار یافته برپا شده است.

نمایشگاه کتاب همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان فعالیت خود را آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه تمامی کتاب‌ها و اقلام فرهنگی عرضه شده تا 50 درصد تخفیف در معرض بازدید و فروش برای همکاران و مراجعین تدارک دیده شده است.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 271372

تصاویر

 نمایشگاه کتاب در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان  نمایشگاه کتاب در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان  نمایشگاه کتاب در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان  نمایشگاه کتاب در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان  نمایشگاه کتاب در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان  نمایشگاه کتاب در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان  نمایشگاه کتاب در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان  نمایشگاه کتاب در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان  نمایشگاه کتاب در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان