• تاریخ انتشار : 1402/08/15 - 15:49
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 54
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اطلاعیه

هشتمین سمپوزیوم ایمیون سل‌تراپی در مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد

باتوجه به اهمیت علوم ایمیون سل‌تراپی و نقش برجسته‌ی آن در درمان بیماری‌های سخت و صعب العلاج هشتمین سمپوزیوم ایمیون سل‌تراپیبا همکاری بیمارستان مرکز طبی کودکان، پژوهشکده ژن، سلول و بافت، مرکز تحقیقات سلول و ژن درمانی کودکان دوم آذر ماه در مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد.

هشتمین سمپوزیوم ایمیون سل‌تراپی در مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، هشتمین سمپوزیوم ایمیون سل تراپی دوم آذر ماه 1402 از ساعت 8 تا 17 در سالن شماره یک مرکز طبی کودکان با امتیاز بازآموزی برای گروههای هدف برگزار خواهد شد.

اگر چه پیشرفت در روش های شیمی درمانی، رادیوتراپی و جراحی ها که از کشندگی بیماری های صعب العلاج کاسته است اما همچنان درمان این بیماری ها در بسیاری موارد با چالش همراه است. علت اهمیت علوم ایمیون سل تراپی نیز نقش برجسته ی آن در درمان بیماری های سخت و صعب العلاج است.

محورهای همایش شامل: پلی به پیوند سلولهای بنیادی خونساز، تعدیل سیستم ایمنی در پیوند سلولهای بنیادی خونساز و سلول درمانی، بازار، چالشها و عوارض ایمیون سلتراپی است که با همکاری مرکز تحقیقات سلول و ژن درمانی کودکان، پژوهشکده ژن، سلول و بافت و بیمارستان مرکز طبی کودکان به صورت حضوری ارائه خواهد شد.

علاقهمندان برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 250323

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *