• تاریخ انتشار : 1400/08/01 - 14:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 168
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک دکتر بدو، رئیس مرکز طبی کودکان به مناسبت روز ملی آمار و برنامه ریزی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، دکتر رضا شروین بدو، رئیس مرکز طبی کودکان در پیامی روز ملی آمار و برنامه ریزی را به همکاران این عرصه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بیمارستان به عنوان اصلی ترین ساختار ارائه کننده مراقبت در نظام سلامت، در راستای دسترسی به توسعه پایدار، نیازمند بهره مندی از آمار های روزآمد و دقیق می باشد. تصمیم سازی، سیاست سازی، ارزیابی و تحلیل وضعیت آینده، برنامه ریزی و سیاست گذاری مبتنی بر داده و شواهد می تواند اثربخشی عملکرد بیمارستان به عنوان سازمانی پویا و متغیر را ارتقاء دهد.
پرواضح است تعامل ما بین نظام تصمیم گیری و برنامه ریزی با نظام آماری باید  موثر، هماهنگ و پیوسته باشد تا بتواند اصلاح اقدامات و برنامه ها در بیمارستان در جهت دست یابی به اهداف کلان نظام سلامت که عدالت در سلامت، دسترسی همگانی به مراقبت‌های با کیفیت و در نهایت جامعه سالم است، تسهیل گردد.
به همین مناسبت فرصت را مغتنم شمرده و اول آبان که روز ملی آمار و برنامه ریزی نام گذاری شده است را به همکاران توانمند، متعهد و پرتلاش بیمارستان مرکز طبی کودکان به عنوان قطب علمی طب کودکان کشور در واحد فناوری اطلاعات سلامت تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با همراهی و همدلی همکاران محترم این حوزه، به طور موثر و کارآمد نظام جامع آمار و اطلاعات را متحول سازند تا توفیق خدمت خالصانه‌ای را برای ارائه خدمات همه جانبه فراهم سازیم.

دکتر رضا شروین بدو
رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 198631
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *