• تاریخ انتشار : 1403/01/30 - 10:32
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 101
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیام تبریک رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان با ارسال پیامی سی ام فروردین ماه روز علوم آزمایشگاهی مصادف با زادروز حکیم والامقام سید اسماعیل جرجانی را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان به مناسبت روز  علوم آزمایشگاهی

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، رییس بیمارستان با ارسال پیامی سی ام فروردین ماه روز علوم آزمایشگاهی مصادف با زادروز حکیم والامقام «سید اسماعیل جرجانی» را تبریک گفت. در پیام دکتر رضا شروین بدو آمده است:

بسمه تعالی

سلامت در جامعه ثمره فعالیت مجموعه عواملی است که هر یک در این مسیر با ایفای نقش خود به پیشبرد اهداف نظام سلامت کمک می نمایند.

یکی از موثرترین قسمت ها در این میان همکاران محترم در رشته علوم آزمایشگاهی هستند که با تلاش خود یکی از ارکان مهم در روند تشخیص بیماری ها بوده و با تخصص و دقت کمک بسزایی در فرآیند درمان کودکان بیمار دارند.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات بی‌بدیل این عزیزان، روز علوم آ‍زمایشگاهی را به اساتید، کارشناسان، دانشجویان و کلیه کارکنان خدوم حوزه علوم آزمایشگاهی بیمارستان مرکز طبی کودکان تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال سلامتی، بهروزی و توفیق در دستیابی به اهداف متعالی نظام سلامت که همانا ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه است را مسئلت دارم.

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 263560