• تاریخ انتشار : 1402/11/05 - 01:05
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 87
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیام تبریک رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان به مناسبت روز مددکاری اجتماعی

دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان در پیامی ضمن گرامیداشت میلاد مولی الموحدین علی(ع)، روز ملی مددکار اجتماعی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی استان تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان روز مددکاری اجتماعی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در تحقق سلامت بیماران، مقوله حمایت‌های اجتماعی است. در این میان مددکاران اجتماعی، بعنوان نیروهای متخصص و آموزش دیده، در سیستم بهداشت و درمان کشور با تمرکز بر مشارکت اجتماعی، تقویت مسئولیت اجتماعی و عدالت اجتماعی و توجه به تفاوت ها، نگاهی همه جانبه به مقوله اجتماعی شدن نظام سلامت دارند و با ظرفیت سازی و تقویت مهارتهای جامعه هدف به توسعه سبک زندگی سالم و ارتقای رضایت‌ مندی گیرندگان خدمت می‌پردازند. از این رو توسعه خدمات مددکاری اجتماعی در بیمارستان می‌تواند زمینه ساز توسعه سلامت همه جانبه در کشور باشد.

اینجانب، ضمن گرامیداشت میلاد مولی الموحدین علی (ع)، روز ملی مددکار اجتماعی را به تمامی مددکاران اجتماعی به ویژه مددکاران سخت‌کوش و پرتلاش مرکز طبی کودکان تبریک می‌گویم.رض

دکتر رضا شروین بدو
رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 257613