• تاریخ انتشار : 1402/12/29 - 07:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان به مناسبت فرارسیدن نوروز 1403

اساتید محترم، فراگیران عزیز و کارکنان گرانقدر؛ درود و خدا قوت بر شما؛ چه خوش سعادتیم که سال 1402 را در کنار هم با همدلی، فداکاری و مسئولیت پذیری به پایان رساندیم و ما خانواده بزرگ مرکز طبی کودکان موفّق به رقم زدن سالی پر افتخار با ارائه خدمات درمانی شایسته به مراجعین شدیم.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، دکتر رضا شروین بدو در پیامی ضمن قدردانی از همکاری اساتید، فراگیران و تیم پشتیبانی بیمارستان سال نو و تقارن آن با بهار قرآن را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

همکاران محترم

یک سال را با هم و در سایه همت، تلاش و سخت کوشی تمامی شما سپری کردیم. پویایی اساتید و فراگیران در کسب عناوین برتر علمی و پژوهشی در سطوح مختلف، رقابت‌های ورزشی، فرهنگی و همچنین موفقیت در ارزیابی‌های مختلف بخشی از افتخاراتی است که بیمارستان مرکز طبی کودکان را همچون گذشته در مسیر پیشرفت و توسعه، طلایه‌دار ساخته است.

نوروز همواره بهانه و دلیلی زیبا برای ارتباط ما با مبدأ آفرینش و شکوه هستی بوده و هست؛ به ویژه که بهار طبیعت با بهار معنویّت و بهار قرآن هم‌زمان و قرین شده و این سرآغاز دلنشین، نوای امید را بر رواق دل‌ها طنین‌انداز می‌کند.

با گرامی‌داشت یاد و خاطره عزیزان از دست رفته، سال نو و ایّام مبارک رمضان، برای تک‌تک  شما همکاران گرامی و خانواده‌های محترمتان سرشار از تندرستی، نشاط و برکت باشد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 262491

تصاویر

پیام تبریک رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان به مناسبت فرارسیدن نوروز 1403