• تاریخ انتشار : 1402/08/19 - 09:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کیفیت سرلوحه‌ی سبک زندگی سازمانی بهتر است

پیام تبریک رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان به مناسبت ۱۸ آبان روز ملی کیفیت

دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان در پیامی ۱۸ آبان روز ملی کیفیت را به تلاشگران این عرصه به ویژه همکاران واحد بهبود کیفیت بیمارستان تبریک و از زحمات دلسوزانه ایشان قدردانی کرد.

پیام تبریک رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان به مناسبت روز ملی کیفیت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان دکتررضا شروین بدو در پیامی ۱۸ آبان روز ملی کیفیت را به تمامی فعلان این حوزه در نظام سلامت کشور به ویژه همکاران واحد بهبود کیفیت مرکز تبریک گفت.

متن کامل این پیام در زیر آمده است:


همکاران محترم واحد بهبود کیفیت

با سلام و احترام

ایفای نقش محوری در تأمین و ارتقای کیفیت خدمات سلامت، مأموریتی است مهم که جهت تحقق آن بایستی همه همکاران بصورت پایدار و همسو تلاش نموده تا در آینده‌ای نه چندان دور، چشم انداز بیمارستان مبنی بر "اولین انتخاب برای دریافت خدمات آموزشی، درمانی و پژوهشی طب کودکان در سطح منطقه" محقق گردد.  بی‌شک تلاش مستمر و اهتمام ویژه همکاران محترم در دستیابی به این هدف، همواره مؤثر بوده و خواهد بود

به ویژه از تلاش‌های متعهدانه کارشناس مسؤل برجسته واحد بهبود کیفیت بیمارستان در ارتقای کیفیت خدمات درمانی و پیاده سازی هرچه بهتر شاخص های اعتباربخشی بیمارستانی قدردانی میکنم. در پرتو ذات حق تعالی همواره پرتوان و پیروز باشید.

 دکتر رضا شروین بدو
رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان
قطب جامع علمی طب کودکان

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 250851

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *