• تاریخ انتشار : 1402/11/03 - 16:27
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام دکتر رضا شروین بدو رئیس پانزدهمین کنگره بین‌المللی آزمایشگاه و بالین

دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان به عنوان رئیس پانزدهمین کنگره بین‌المللی آزمایشگاه و بالین پیامی صادر کرد.

پیام دکتر رضا شروین بدو رئیس پانزدهمین کنگره بین‌المللی آزمایشگاه و بالین

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، پیام دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان به عنوان رئیس پانزدهمین کنگره بین‌المللی آزمایشگاه و بالین به شرح ذیل است.

نقش بی‌بدیل آزمایشگاه در روند تشخیص و کنترل بیماری‌ها و توجه به رویکرد پیشگیرانه آن روز به روز با توسعه علم و تکنولوژی ابعاد جدیدی را پیش روی ما قرار داده است. تلاش‌های علمی معتبر جهانی و همکاران متخصص بالینی و آزمایشگاهی ما در اقصی نقاط میهن اسلامی مؤید لزوم پرداختن جدی به مرزهای دانش در این حوزه و ایجاد زمینه‌های مناسب برای فرهیختگان و دانشمندان حوزه‌های مختلف آزمایشگاهی و بالینی جهت ارائه پژوهش‌ها و دستاوردهای مشترک بالین و آزمایشگاه می‌باشد.

اکنون پس از برگزاری پرشور و موفق چهارده دوره کنگره آزمایشگاهی با حضور اساتید و شخصیت‌های علمی و دانشگاهی کشور، پانزدهمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین با رویکرد نقش آزمایشگاه در تشخیص و پیگیری بیماری‌های کودکان و نوزادان از 5 تا 8 بهمن امسال برگزار می‌شود. در این دوره آخرین فعالیت‌ها و یافته‌های پژوهشی به منظور یافتن راهکارهای جدید برای ایجاد تعامل مؤثر و کارآمد میان آزمایشگاه و بالین ارائه می‌شود.

دکتر رضا شروین بدو
رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان
و رئیس پانزدهمین کنگره بین‌المللی آزمایشگاه و بالین

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 257605