• تاریخ انتشار : 1402/10/21 - 12:52
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 116
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کارگاه توانمندسازی پژوهش و فناوری اعضای هیئت علمی در مرکز طبی کودکان

اولین کارگاه توانمندسازی پژوهش و فناوری اعضای هیئت علمی با عنوان " آشنایی با ترجمان دانش" به همت معاون تحقیقات و فناوری مرکز طبی کودکان برگزار شد.

کارگاه توانمندسازی پژوهش و فناوری اعضای هیئت علمی در مرکز طبی کودکان

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، اولین کارگاه توانمندسازی پژوهش و فناوری اعضای هیئت علمی با عنوان " آشنایی با ترجمان دانش" به همت معاون تحقیقات و فناوری و همکاری دکتر یزدی‌زاده مدیر امور تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران در سالن زنجیره امید بیمارستان مرکز طبی کودکان یکشنبه 17 دی 1402 برگزار شد.

در این برنامه اعضای هیئت علمی گروه کودکان و سایر گروه‌های آموزشی بیمارستان موضوعات مرتبط با ترجمان دانش و نحوه بکارگیری آن در پژوهش‌های علوم بالینی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ترجمان دانش یکی از مفاهیمی است که با کاربرد دانش در بالین ارتباط نزدیک دارد و امروزه به کرات در مقالات علوم سلامت به چشم می خورد. تحلیل مفهوم ترجمان دانش محققین را در دستیابی به یک تعریف یکسان, روشن و قابل درک که کاربرد دانش پزشکی را تسهیل خواهد کرد یاری می‌دهد.

اعضای هیئت علمی شرکت‌کننده در این کارگاه امتیاز توانمندسازی پژوهشی و فناوری را دریافت خواهند کرد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 256475

تصاویر

کارگاه توانمندسازی پژوهش و فناوری اعضای هیئت علمی در مرکز طبی کودکان کارگاه توانمندسازی پژوهش و فناوری اعضای هیئت علمی در مرکز طبی کودکان کارگاه توانمندسازی پژوهش و فناوری اعضای هیئت علمی در مرکز طبی کودکان کارگاه توانمندسازی پژوهش و فناوری اعضای هیئت علمی در مرکز طبی کودکان کارگاه توانمندسازی پژوهش و فناوری اعضای هیئت علمی در مرکز طبی کودکان کارگاه توانمندسازی پژوهش و فناوری اعضای هیئت علمی در مرکز طبی کودکان کارگاه توانمندسازی پژوهش و فناوری اعضای هیئت علمی در مرکز طبی کودکان کارگاه توانمندسازی پژوهش و فناوری اعضای هیئت علمی در مرکز طبی کودکان کارگاه توانمندسازی پژوهش و فناوری اعضای هیئت علمی در مرکز طبی کودکان کارگاه توانمندسازی پژوهش و فناوری اعضای هیئت علمی در مرکز طبی کودکان کارگاه توانمندسازی پژوهش و فناوری اعضای هیئت علمی در مرکز طبی کودکان