• تاریخ انتشار : 1402/08/22 - 08:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 85
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت روز ملی کیفیت در بیمارستان مرکز طبی کودکان، قطب جامع علمی طب کودکان

به مناسبت روز ملی کیفیت از مسئول بهبود کیفیت و فعالان این عرصه در بیمارستان مرکز طبی کودکان با حضور اعضای هیئت رئیسه بیمارستان قدردانی شد.

گرامیداشت روز ملی کیفیت در بیمارستان مرکز طبی کودکان، قطب جامع علمی طب کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، به مناسبت روز ملی کیفیت از مسئول بهبود کیفیت و فعالان این عرصه در بیمارستان مرکز طبی کودکان با حضور اعضای هیئت رئیسه قدردانی شد.

در این دیدار اعضای هیئت رئیسه روز ملی کیفیت را به زهرا آقارحیمی مسئول واحد بهبود کیفیت بیمارستان که در راستای ارتقاء کیفیت خدمات مرکز آموزشی درمانی مرکز تلاش و کوشش مجدّانه دارد، تبریک گفته و آرزوی موفقیت هر چه بیشتر در وظایف محوله داشتند.

دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان با بیان اینکه کیفیت سرمایه گذاری و یک فرهنگ است افزود: کیفیت اولویت اصلی و یک عادت باید باشد که با برنامه‌ریزی به دست می آید.

وی مهمترین بخش کیفیت درمان را در ارتقای عملکرد بیمارستان دانست و افزود: فعالیت های بیمارستان ابعاد مختلفی دارد و نتایج اعتباربخشی در هر بیمارستان بر وجوه متنوع عملکرد بیمارستان‌ها اثرگذار است.

دکتر هادی مخترع مدیر بیمارستان با بیان اینکه گاهی برخی انگیزه‌ها هم با کیفیت کار ارتباطی دو سویه دارد عنوان کرد: پیگیری با فکر و اندیشه رویکردهای مهمی در این ارتباط دوسویه و اثرگذاری کیفی به شمار می‌روند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد ما در حوزه درمان بر بهبود کیفیت خدمات در سطح جامعه تأثیرگذار است گفت: البته سیستم بیمارستانی مدیریت و عملکرد پیچیده‌ای دارد که همراهی، همکاری و تخصص در حوزه‌های مختلف در ارتقای کیفیت آن تأثیر بسزایی خواهد داشت.

در پایان اعضای هیئت رئیسه با حضور در بخش‌ها و واحدهای درمانی، اداری و پشتیبانی و اهدای لوح از زحمات همکاران بیمارستان قدردانی و اظهار امیدواری کردند بهبود کیفیت و ارتقای خدمات درمان در بیمارستان علاوه بر اثرات مؤثر دنیوی در زندگی اخروی آنها نیز تأثیرگذار باشد.

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 251048