• تاریخ انتشار : 1400/12/05 - 12:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 265
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت روز مهندس در مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان

به مناسبت فرارسیدن روز مهندس از کارشناسان واحدهای فنی و مهندسی بیمارستان قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، پنج‌شنبه 5 اسفند 1400 به مناسبت زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی که به شایستگی به‌ عنوان روز بزرگداشت جایگاه مهندسان کشور نامگذاری شده است از واحدهای مهندسی و فنی با برگزاری جشن و اهدای هدایا و لوح سپاس قدردانی شد.
دکتر بدو ضمن تبریک به مهندسین فعال و پرتلاش در واحدهای مختلف مهندسی افزود به پاس همت بلند، فکرهای بدیع و عشق به خدمت در مکانی که به عنوان قطب علمی پزشکی اطفال کشور مرکز تلاش و مهربانی است از شما مهندسین فرهیخته که در ارتقا سطح علمی و کیفیت خدمات تخصصی بی‌وقفه تلاش می‌کنید سپاسگزاریم. قطعاً با تلاش شما عزیزان در بسیاری از کارها به موفقیت رسیدیم و برای شما آرزوی سلامتی دارم.
دکتر رهنما از برگزاری چنین رویدادهایی در بیمارستان اظهار خرسندی کرد و بیان کرد اینگونه جمع‌ها باعث ایجاد مودت و همدلی می‌شود. برای سخنرانی از مسئولین واحدهای‌ مهندسی فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، بهداشت حرفه‌ای و محیط و دفتر فنی دعوت کرد. وی از زحمات و تلاش بی‌وقفه گروه IT در بحث نسخه‌نویسی الکترونیک تشکر کرد و در مورد گروه مهندسی پزشکی افزود هم‌اکنون این تیم مسئولیت تجهیز بیمارستان مرکز طبی کودکان2(حکیم) را زیر نظر دکتر بدو به عهده دارد. مستندات نشان می‌دهد گروه بهداشت حرفه‌ای و بهداشت محیط هم در مسائل زیست محیطی، پسماند و فاضلاب در مسیر درستی حرکت می‌کند. از تیم فنی که کار زیرساخت بیمارستان را به عهده دارد و همچنین همکاران شرکت پیمانکار که خالصانه زحمت می‌کشند و بصورت شبانه‌روزی فعالیت دارند تشکر میکنم.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 208974

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *