• تاریخ انتشار : 1401/08/02 - 18:03
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 153
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

سی‌و‌چهارمین همایش بین‌المللی بیماری‌های کودکان

گفتگو با دکتر محمد تقی مجنون، مسئول دبیرخانه سی و چهارمین همایش بین المللی بیماری های کودکان

به بهانه برگزاری همایش بین المللی بیماری های کودکان از پنجم تا هشتم آبان ماه در مرکز طبی کودکان با دکتر مجنون مسئول دبیرخانه و عضو اجرایی همایش به گفتگو نشسته ایم.

گفتگو با دکتر محمد تقی مجنون، مسئول دبیرخانه سی و چهارمین همایش بین المللی بیماری های کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، سی و چهارمین همایش بین المللی بیماری های کودکان بعد از سه سال برگزاری بصورت مجازی در آبان ماه بصورت حضوری و مجازی در مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد.

دکتر محمدتقی مجنون، مسئول دبیرخانه و عضو گروه اجرایی همایش در گفتگو با روابط عمومی مرکز طبی کودکان گفت: سی و چهارمین همایش بین المللی بیماری‌های کودکان و بیستمین همایش پرستاری کودکان با شرکت سخنرانانی از سراسر کشور از تاریخ پنجم تا هشتم آبان ماه به مدت چهار روز در مرکز طبی کودکان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش علاوه بر مرور جامعی بر دروس پزشکی و پرستاری در زمینه کودکان، تلاش می شود شرکت کنندگان در جریان آخرین پیشرفت‌های علمی قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه همایش دارای امتیاز بازآموزی برای پزشکان کودکان و رشته­های فوق تخصصی کودکان و پزشکان عمومی و پرستاران است ادامه داد: حضور همکارانی که به امتیاز باز آموزی نیاز ندارند نیز مغتنم است.

 

* ثبت نام: www.ircme.ir

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 219509

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *