• تاریخ انتشار : 1401/01/07 - 12:01
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 301
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نوروز 1401 اورژانس مرکز طبی کودکان

گفتگو با سوپروایزر بخش اورژانس بیمارستان مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان

باتوجه به ضرورت و حساسیت ارائه خدمات به بیماران اورژانس اطفال کشور در تعطیلات نوروز، با امیره جامعی‌مقدم سوپروایزر اورژانس به گفتگو نشستیم.

گفتگو با سوپروایزر بخش اورژانس بیمارستان مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، امیره جامعی‌مقدم سوپروایزر اورژانس بیمارستان ضمن تبریک آغاز سال نو، از نحوه ارائه با کیفیت خدمات اورژانس در ایام تعطیلات نوروز و پیش‌بینی‌های انجام شده برای پذیرش و سرویس‌دهی به مراجعین سرپایی و بستری در این ایام گفت.

وی با توضیح اینکه 18 سال از خدمت خود را در مرکز طبی کودکان انجام وظیفه می‌نماید افزود: آمار مراجعین به اورژانس نسبت به سال گذشته حدود دو برابر شده اما باتوجه به برنامه‌ریزی‌ و پیش‌بینی‌های انجام شده، آرامش و نظم در نوروز امسال به وضوح دیده می‌شود و مشکلات به نسبت سال‌های گذشته خیلی کمتر شده و مشکلات احتمالی سریعاً بررسی و رسیدگی می‌شود.

وی بیان کرد: امور بیماران مشکوک به کووید 19 در لاین جداگانه اورژانس تحت نظر تنفسی انجام می شود که سبب سرعت و دقت در ارائه خدمات به این گروه از بیماران شده است. در آستانه سال نو در واقع از 28 اسفند ماه آمار مراجعین بیش از حد بالا بود به همین منظور تخت‌های تحت نظر اورژانس هم فعال بودند.

درمورد ویزیت سرویس‌های مختلف، اساتید و دستیاران تخصصی و فوق تخصصی همانند روزهای عادی روزانه و به موقع در بخش حضور دارند و بیماران را ویزیت و تعیین تکلیف می‌کنند.

جامعی مقدم در پایان از اعضای تیم رهبری و مدیریت بیمارستان که از ابتدای سال لحظه به لحظه در کنار پرسنل حضور دارند و باعث دلگرمی آنها هستند تشکر و قدردانی کرد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 210257

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *