• تاریخ انتشار : 1401/06/02 - 18:52
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 242
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح فروشگاه زنجیره‌ای هفت «سلامت» ‌در بیمارستان مرکز طبی کودکان_قطب علمی طب کودکان

سومین شعبه فروشگاه زنجیره ای هفت «سلامت» پس از مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و بیمارستان شریعتی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مرکز طبی کودکان راه اندازی شد.

افتتاح فروشگاه زنجیره‌ای هفت «سلامت» ‌در بیمارستان مرکز طبی کودکان_قطب علمی طب کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، این فروشگاه سه‌شنبه یکم شهریور 1401 در بیمارستان مرکز طبی کودکان با حضور دکتر رضاشروین بدو رئیس بیمارستان، مدیران، معاونین و  مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت سلامت و جمعی از کارکنان و همراهان کودکان بیمار افتتاح شد.

مراجعه‌کنندگانی که برای درمان کودکانشان به این مرکز می‌آیند جهت تهیه مایحتاج خود به خارج بیمارستان می روند. به همین منظور رفع این مشکل یکی از دغدغه های مرکز طبی کودکان بوده است.

باتوجه به افتتاح فروشگاه هفت سلامت در دو بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی تهران، تصمیم گرفته شد فروشگاه هفت سلامت در مرکز طبی کودکان با هدف جلب رضایت، آسایش و خدمات ‌رسانی شبانه‌روزی به این عزیزان را‌ه‌اندازی شود .

در این مراسم پس از بریدن روبان افتتاحیه توسط کودکان، رئیس و معاونان مرکز با مسئولین فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت به همراه کودکان از قسمت‌های مختلف فروشگاه و محصولات موجود در آن بازدید به عمل آوردند.

توضیح اینکه شعبه جدید فروشگاه زنجیره‌ای هفت‌ در ضلع شرقی بیمارستان واقع‌شده و شبانه‌روزی بصورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به کارکنان و همراهان بیماران است.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 216978

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *