• تاریخ انتشار : 1402/01/05 - 20:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 368
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان

مدیر مرکز طبی کودکان در بازدید از درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی از نزدیک بر فعالیت درمانگاه‌ها و ارائه خدمات به مراجعین در ایام تعطیلات نوروز که از 29 اسفند 1401 آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد نظارت کرد.

بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، شنبه 5 فروردین 1402 دکتر کاظم رهنما مدیر بیمارستان به همراه جمعی از مسئولین واحدها از کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی و همچنین واحد تأسیسات مرکز طبی کودکان بازدید کرد.

با توجه به کاهش محدودیت‌های کرونایی، در تعطیلات نوروزی سال 1402، آمار سفر نسبت به دو سال گذشته بیشتر شده و به طور متقابل مراجعه به درمانگاه‌ها نیز بیشتر است.

خدمات پاراکلینیکی نوار مغز، نوار قلب و اکوکاردیوگرافی و همچنین فیزیوتراپی از 29 اسفند 1401 به بیماران سرویس می‌دهند. اعضای هیئت علمی در درمانگاه‌های فوق تخصصی آلرژی و ایمونولوژی بالینی، اعصاب، ارتوپدی، ارولوژی، پیوند، خون، روانپزشکی، ریه، روماتولوژی، طب فیزیکی، عفونی، غدد، قلب، کلیه، گوارش و نوزادان، طبق برنامه‌ریزی دقیق، از پنجم فروردین مشغول ویزیت و ارائه خدمات به بیماران هستند. واحد فیزیوتراپی، گفتار درمانی، تالاسمی و درمانگاه‌ تخصصی کودکان نیز فعال است.

همچنین تزریق و شیمی درمانی داخل نخاعی (IT)، آسپیراسیون و بیوپسی مغز استخوان (BMB)، شیمی درمانی داخل وریدی یا شریانی نیز در درمانگاهها در حال انجام است.

دکتر رهنما پس از بازدید کلینیک ویژه با حضور در واحد تأسیسات، سال نو را به همکاران این واحد تبریک گفت.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 232082

تصاویر

بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید نوروزی از فعالیت کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *