• تاریخ انتشار : 1401/01/02 - 14:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 196
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دومین روز از بهار در مرکز طبی کودکان

بازدید نوروزی رئیس دانشگاه از مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در بازدید از مرکز طبی کودکان به پرستاران در سطح دانشگاه، بهبود شرایط و امکانات رفاهی را نوید داد.

بازدید نوروزی دکتر قناعتی از مرکز طبی کودکان-

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران دکتر قناعتی روز سه‌شنبه دوم فروردین 1401 در بازدید از مرکز طبی کودکان با بیماران، همراه بیماران و کارکنان بیمارستان‌ از نزدیک دیدار و با آنان گفتگو کرد.

در این بازدید که از بخش اورژانس سرپایی و بستری انجام شد، دکتر ماشاء‌اله ترابی رئیس روابط عمومی دانشگاه، دکتر احمدی پزشک مقیم ستاد هدایت و هیئت همراه حضور داشتند.

دکتر قناعتی، ضمن تبریک سال نو به تمامی همکاران و آرزوی سلامتی و سالی نیک برای آنها، از خدمت رسانی بی وقفه به کودکان بیمار در این ایام، قدردانی کرد. همچنین در ادامه، از بیماران بستری در بخش اورژانس عیادت کرد و ضمن دیدار با اساتید، دستیاران و اینترن‌ها در جریان روند درمان بیماران آنها قرار گرفت. ایشان درمورد مطالبه‌گری بهره‌وری آموزشی و رضایتمندی دستیاران و کارورزان که طی بازدیدهای اخیر از دیگر مراکز مطرح شد تآکید نمود و از آنها خواست پیگیر حقوق خود در این زمینه باشند. همچنین به پرستاران نوید بهبود شرایط و امکانات رفاهی را داد.

دیدار و گفتگو با برخی از اعضای هیئت علمی حاضر در بیمارستان، بخش دیگری از بازدید نوروزی رئیس دانشگاه بود. وی ضمن قدردانی از حضور تمامی کارکنان بیمارستان، روحیه خوب همکاران برای خدمت‌رسانی بهینه به بیماران در ایام نوروز را از نقاط قوت مرکز دانست. این بازدید با گرفتن عکس یادگاری در محوطه بیمارستان به پایان رسید.

دکتر شروین بدو رئیس بیمارستان، مدیر بیمارستان، مدیر پرستاری، معاون درمان، مشاور رئیس و برخی مسئولین در این بازدید رئیس دانشگاه را همراهی کردند.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 210189

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *