• تاریخ انتشار : 1401/08/09 - 11:48
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 199
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری بیستمین همایش پرستاری کودکان در مرکز طبی کودکان

بیستمین همایش پرستاری کودکان با برگزاری 16 پانل در چهار روز متوالی در مرکز طبی کودکان پایان یافت.

برگزاری بیستمین همایش پرستاری کودکان در مرکز طبی کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، بیستمین همایش پرستاری کودکان پس از برگزاری در چهار روز متوالی با همکاری سخنرانانی از دانشکده‌ پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی، توانبخشی، گیلان، لرستان و مازندران در 16 پانل ارائه شد.

در اولین روز از برگزاری همایش، 6 پانل با موضوعات CF در کودکان، اختلالات خواب در اطفال و آنچه پرستار باید درباره آن بداند، LTM، چالش های حقوقی کودکان بیمار پس از بزرگسالی، در صدمات ناشی از قصورات درمانی کودکان، طب سنتی باید ها و نبایدها در بخش های نوزادان و پیوند اعضاء برگزار شد.

دومین روز همایش با برگزاری 3 پانل مراقبت های گام به گام در بخش های مراقبت های ویژه کودکان، نقش تکنولوژی در احیای کودکان و توانبخشی حرکتی در کودکان؛ رویکردهای عملی پرستاری ادامه پیدا کرد.

روز سوم، 4 پانل با موضوعات دلیریوم نوزادی، نقش مراقبت مشارکتی مادر در رشد عصبی نوزادان نارس، پیوند مغز و استخوان و مراقبت های پرستاری آن، مدیریت درد در نوزادان و شیرخواران؛ کنترل درد نوزادان  گامی از گامهای نید کپ در نوزادان ارائه شد.

و  همایش با برگزاری 3 پانل با موضوعات، اهمیت تفکر انتقادی در بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه جراحی قلب کودکان، مصرف منطقی آنتی بیوتیک، روش های ذهن آگاهی و هیپونوز در بخش های کودکان در چهارمین روز در سالن دکتر قریب مرکز طبی کودکان پایان یافت.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 219780

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *