• تاریخ انتشار : 1401/08/04 - 21:03
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 232
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

همایش بیماری‌های کودکان

نشست خبری سی و چهارمین همایش بیماری های کودکان و بیستمین همایش پرستاری کودکان برگزار شد

سی و چهارمین همایش بیماری های کودکان و بیستمین همایش پرستاری کودکان 5 تا 8 آبان ماه 1401 در سالن همایش های مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد. نشست خبری این همایش با اصحاب رسانه در سالن مهارت های بالینی مرکز طبی کودکان برگزار شد.

نشست خبری سی و چهارمین همایش بیماری های کودکان و بیستمین همایش پرستاری کودکان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، این نشست روز سه‌شنبه سوم آبان 1401 با حضور خبرنگاران از واحدهای خبری مختلف برگزار شد.

دکتر رضاشروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان و دبیر اجرایی همایش گفت: مرکز طبی کودکان به عنوان قطب علمی طب کودکان کشور، برای سی و یکمین دوره متوالی، همایش بین المللی بیماری های کودکان را از 5 تا 8 آبان ماه برگزار خواهد کرد.

وی افزود: در این همایش آخرین دستاوردهای علمی در زمینه سلامت کودکان و مراقبت‌های پرستاری کودکان مطرح خواهد شد.

دکتر بدو ادامه داد: کلیه افرادی که در حوزه سلامت کودکان فعالیت می‌کنند از جمله گروه پزشکی، پرستاری، متخصصین و فوق‌تخصص رشته‌های مرتبط، رشته‌های جراحی و پاراکلینیکی مرتبط در این همایش حضور خواهند داشت و امتیاز بازآموزی شامل افرادی می‌شود که در زمینه حرفه پزشکی فعالیت می‌کنند.

رئیس مرکز طبی کودکان همچنین گفت: امیدوارم برگزاری چنین همایشی باعث شود در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین سلامت روحی و روانی جوانان، نوجوانان و کودکان ما که آینده‌ساز کشورمان هستند، موفق‌تر شویم و رسالت خودمان را انجام دهیم.

دکتر رئیس کرمی، رئیس سی و چهارمین همایش بیماری های کودکان گفت: به همت کمیته اجرایی همایش علی‌رغم مشکلاتی که وجود داشت زمینه کار فراهم شد تا در موعد تعیین شده همایش را برگزار کنیم و امیدواریم همکاران متخصص و فوق‌تخصص از سراسر کشور با حضور پررنگ خود این تلاش را تکمیل کنند و همایش خوب و پرشوری داشته باشیم.

وی افزود: دستاوردها، چالش ها و دستورالعمل های موثر در درمان بیماری های کودکان نیز در این همایش ارائه خواهد شد.

رئیس سی و چهارمین همایش بیماری های کودکان اضافه کرد: تنوع بسیار خوبی در برنامه علمی وجود دارد که می‌تواندبه طور کامل یک دوره بیماری ‌های کودکان را خصوصاً بیماری‌های شایعی که بیشتر با آن سر و کار داریم برای شرکت‌کنندگان مرور کند ضمن اینکه همکاران فوق‌تخصص می‌توانند از تازه‌ترین مطالب در حوزه فعالیت خودشان بهره‌مند شوند.

دکتر محمودرضا اشرفی، دبیر علمی سی و چهارمین همایش بیماری های کودکان گفت: برنامه‌های این کنگره از ساعت 7صبح با برگزاری مسابقه علمی آغاز می‌شود و همزمان در سه سالن برنامه به مدت 4 روز ادامه می‌یابد.

وی افزود: امسال 42 پانل و 9 ساتلیت کنفرانس در نظر گرفته شده و از 11 رشته فوق‌‌تخصصی در این پانل‌ها برنامه داریم.

دبیر علمی همایش با اشاره به اینکه علی‌رغم پتانسیلی که در اعضای هیئت علمی دانشگاه وجود دارد افزود: از همکاران و اساتیدی که در دانشگاههای دیگر تهران و شهرستانها جهت همکاری در برگزاری همایش دعوت شده که از نقاط قوت همایش محسوب می‌شود.

وی در پایان ادامه داد: 24 مقاله انتخابی روزانه از ساعت 17 تا 18 معرفی خواهند شد. حدود 15 پانل داریم که موضوعات مهمی در آنها به بحث گذاشته می شود.

دکتر خوش‌نوا دبیر علمی هفدهمین همایش پرستاری ضمن اظهار خشنودی از برگزاری همایش بصورت حضوری بعد از دو سال برگزاری بصورت مجازی افزود: بیستمین همایش پرستاری کودکان به مدت 4 روز حول 20 محور و 20 پانل برگزار می‌شود.

وی افزود: در مجموع 70مقاله در حوزه‌های مختلفی چون رویکردهای نوین و خاص پرستاری، مراقبت‌های بیماری‌های مزمن ارائه خواهد شد.

دبیرعلمی بیستمین همایش پرستاری کودکان اضافه کرد: سعی شده در این پانل‌ها رویکردهای بین رشته‌ای وجود داشته باشد که بخش‌های پزشکی و بخش‌های پرستاری در کنار هم هستند. همچنین بخش‌های اخلاق، تعهد حرفه‌ای، مدیریت درد و پیوند اعضاء مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

سی و چهارمین همایش بیماری های کودکان و بیستمین همایش پرستاری کودکان 5 تا 8 آبان در سالن همایش های مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 219599

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *