• تاریخ انتشار : 1401/08/19 - 08:01
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 219
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه تودیع و معارفه مسئول پیشین و جدید واحد انبار بیمارستان مرکز طبی کودکان

آیین تودیع و معارفه مسئول واحد انبار بیمارستان مرکز طبی کودکان، با حضور دکتر بدو رئیس بیمارستان برگزار شد. در این مراسم از زحمات مسئول پیشین انبار بیمارستان تقدیر و مسئول انبار جدید بیمارستان معرفی شد.

جلسه تودیع و معارفه مسئول پیشین و جدید واحد انبار بیمارستان مرکز طبی کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، روز چهارشنبه 18 آبان 1401 در جلسه‌ای با حضور دکتر بدو رئیس بیمارستان، دکتر کاظم رهنما مدیر، مسئولین و همکاران ، "قدیر نصیری" به عنوان مسئول انبار مرکز معرفی و از زحمات محمدحسین سامخانیانی مسئول پیشین انبار تقدیر شد.

دکتر بدو ضمن تشکر از خدمت صادقانه سامخانیانی افزود: اکنون که در ذهنم مرور میکنم یکی از خاطراتی که از ایشان به یاد می‌آورم مربوط به مراسم ترحیم استاد فلاحی است که ایشان به نمایندگی از بیمارستان تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مراسم به بهترین نحو برگزار شود که نشان‌دهنده خلوص قلبی ایشان بوده و جز این هم انتظار نمی رفت.
دکتر بدو در پایان برای ایشان و خانواده آرزوی سلامتی کرد و گفت: مرکز طبی کودکان هم جزئی از خانواده تمامی همکاران است.

دکتر رهنما با اشاره به به اینکه کار حرفه‌ای و جدی در بیمارستان انجام دادن کاری دشوار است تأکید کرد آقاتی سامخانیانی خیلی از چالش‌ها را تحمل کردند و ما امروز به اتفاق همکاران اینجا جمع شدیم تا از ایشان تشکر کنیم.
وی برای نصیری مسئول جدید انبار آرزوی موفقیت کرد.

در پایان مراسم، لوح تقدیر و هدیه‌ای به پاس زحمات محمدحسین سامخانیانی در طول مسئولیت در انبار توسط رئیس و مدیر بیمارستان به ایشان اعطا شد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 220279

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *