راهاندازی سیستم پیامگیر ارتباط با مسئولین بیمارستان مرکز طبی کودکان
سیستم پیامگیر مسئولین بیمارستان ساختاری مشتری مدار و خدمت محور در راستای توسعه کانالهای ارتباطی بیمارستان مرکز طبی کودکان و مراجعین، راهاندازی شده و شماره 61472001 نقطه مستقیم دسترسی به مسئولین بیمارستان برای دریافت انتقادات و پیشنهادات است.
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، مرکز ارتباط مراجعین مرکز طبی کودکان با مسئولین بیمارستان (سیستم پیامگیر مسئولین بیمارستان) ساختاری مشتری مدار و خدمت محور در راستای مکانیزه کردن کانالهای ارتباطی بیمارستان و مراجعین، راهاندازی شده و شماره 61472001 نقطه مستقیم دسترسی به مسئولین بیمارستان برای دریافت انتقادات و پیشنهادات است.
مراجعین مرکز طبی کودکان در تماس با این مرکز میتوانند به راحتی انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینههای مختلف خدمات ارائه شده به صورت مستقیم به مسئولین رسانده تا پیگیری شود. پس از این مراجعین علاوه بر تماس با واحد شکایات و پیگیری امور بیماران، ارسال پستالکترونیکی و ثبت انتقادات و پیشنهادات از طریق وب سایت به طور شبانهروزی میتوانند نظرات خود را با قراردادن پیام صوتی به طور مستقیم با مسئولین به اشتراک بگذارند.
- خدمات قابل ارائه در مرکز ارتباط مراجعین
دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها و شکایتهای مردمی و ارائه پاسخ لازم در سریعترین زمان ممکن
پیگیری مشکلات مراجعین تا حصول اطمینان از رفع مشکل
امکان برقراری ارتباط مستقیم با مدیران ارشد بیمارستان
- راههای ارتباطی برای انتقال پیشنهادات و انتقادات
ارتباط از طریق تلفن : بیمارستان در راستای تسهیل فرآیند تماس مراجعین خود امکان تماس با شماره ثابت 61472001-021 را از نقاط مختلف کشور فراهم کرده است.
ارتباط از طریق پستالکترونیک: به آدرسcmcpr@tums.ac.ir یکی دیگر از کانالهای ارتباطی این مرکز با مراجعین است.
ارتباط از طریق وب سایت بیمارستان: با مراجعه به وب سایت بیمارستان به نشانی www.chmc.tums.ac.ir وانتخاب منوی" بیماران و مراجعین>>راهنمای بیماران>>انتقادات و پیشنهادات" امکان ارسال پیام در محیط وب مهیا است.
به محض ارسال پیام از طریق کانال های فوق، در مرکز ارتباط مراجعین بیمارستان نسبت به دریافت پیام و پیگیری امور شما در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام و نتیجه به شما منعکس خواهد شد.
ارسال به دوستان