• تاریخ انتشار : 1402/08/26 - 13:14
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 92
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

به مناسبت هفته ملی دیابت

غربالگری قند و فشار خون و مشاوره تغذیه رایگان در ایستگاه دیابت مرکز طبی کودکان

به مناسبت هفته ملی دیابت ضمن برگزاری کلاس آموزشی پیشگیری از دیابت برای مراجعین در واحد آموزش و پیگیری بیمارستان، غربالگری قند و فشار خون و مشاوره تغذیه رایگان به مراجعین ارائه شد.

غربالگری قند و فشار خون و مشاوره تغذیه رایگان در ایستگاه دیابت مرکز طبی کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، به مناسبت هفته ملی دیابت از 20 تا 26 آبان 1402 کلاس آموزشی پیشگیری از دیابت برای مراجعین در واحد آموزش و پیگیری بیمارستان برگزار شد.

بهاره اکبرزاده سوپروایزر آموزش سلامت، آموزش، فرهنگ‌سازی و اصلاح سبک زندگی، تحرک بدنی، تغذیه سالم و کنترل استرس را به عنوان ارکان مهم پیشگیری از بیماری دیابت بیان کرد و ادامه داد: به همین منظور ایستگاه غربالگری دیابت در ورودی سالن ساختمان شماره دو انجام شد، تا در جهت ارتقاء سطح آگاهی و جلب توجه خانواده‌ها به تغییر سبک زندگی سالم به آموزش و معاینات لازم پرداخته شود.

پس از اندازه گیری قند خون و فشارخون بصورت رایگان، افراد در معرض خطر بیماری دیابت و فشارخون شناسایی و جهت بررسی‌های بیشتر به مراکز بهداشتی درمانی ارجاع داده شدند.

غرفه با پیگیری‌های بهاره اکبرزاده سوپروایزر آموزش سلامت و فریبا شیراوند مسئول امور فرهنگی برگزار و ضمن توزیع پمفلت دیابت و فشارخون، مشاوره تغذیه نیز به بیماران ارائه شد.

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 251468

تصاویر

غربالگری قند و فشار خون و مشاوره تغذیه رایگان در ایستگاه دیابت مرکز طبی کودکان  غربالگری قند و فشار خون و مشاوره تغذیه رایگان در ایستگاه دیابت مرکز طبی کودکان  غربالگری قند و فشار خون و مشاوره تغذیه رایگان در ایستگاه دیابت مرکز طبی کودکان  غربالگری قند و فشار خون و مشاوره تغذیه رایگان در ایستگاه دیابت مرکز طبی کودکان  غربالگری قند و فشار خون و مشاوره تغذیه رایگان در ایستگاه دیابت مرکز طبی کودکان  غربالگری قند و فشار خون و مشاوره تغذیه رایگان در ایستگاه دیابت مرکز طبی کودکان  غربالگری قند و فشار خون و مشاوره تغذیه رایگان در ایستگاه دیابت مرکز طبی کودکان  غربالگری قند و فشار خون و مشاوره تغذیه رایگان در ایستگاه دیابت مرکز طبی کودکان