• تاریخ انتشار : 1401/08/18 - 08:05
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 117
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

به مناسبت روز جهانی رادیولوژی

پیام تبریک دکتر بدو، رئیس مرکز طبی کودکان به مناسبت روز جهانی رادیولوژی

دکتر رضا شروین بدو در پیامی روز جهانی رادیولوژی را به همکاران این عرصه تبریک گفت و با حضور در بخش رادیولوژی از همکاران بخش رادیولوژی مرکز قدردانی کرد.

دکتر رضا شروین بدو در پیامی روز جهانی رادیولوژی را به همکاران این عرصه تبریک گفت و با حضور در بخش رادیولوژی از همکاران بخش رادیو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، دکتر رضا شروین بدو رئیس مرکز طبی کودکان در پیامی 17 آبان مصادف با 8 نوامبر روز جهانی رادیولوژی را به تمامی همکاران این حوزه تبریک گفت و به همراه دکتر رهنما مدیر، دکتر مجنون معاون درمان و شکوری مدیر پرستاری با حضور در واحد رادیولوژی بیمارستان از زحمات بی‌دریغ و تلاشهای مجدانه همکاران این بخش قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

۸ نوامبر مصادف است با ۱۷ آبان ماه سالروز کشف اشعه ایکس و روز جهانی رادیولوژی. این روز بهانه ایست برای پاسداشت و تکریم از خدمات شایان پرتونگاران و رادیولوژیست ها در نظام سلامت.

بی شک پیشرفت های شگفت انگیز این علم طی سالیان اخیر کمک شایان توجهی به تشخیص و درمان بیماری ها از جمله حوزه سلامت کودکان کرده است.

اینجانب ضمن تشکر از زحمات دلسوزانه و خالصانه همکاران گرامی، روز جهانی رادیولوژی را تمام اعضای هیئت علمی و کارکنان بخش تصویربرداری تبریک می گویم.

دکتر رضاشروین بدو

رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 220201

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *