• تاریخ انتشار : 1402/08/18 - 14:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان به مناسبت روز رادیولوژی

دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان، در پیامی فرا رسیدن روز جهانی رادیولوژی را به تمامی همکاران فعال در این عرصه تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان به مناسبت روز رادیولوژی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، متن پیام به شرح زیر است:


هشتم نوامبر مصادف با هفدهم آبان ماه سالروز کشف اشعه ایکس که به عنوان روز رادیولوژی نام گذاری شده و این روز بهانه‌ای برای قدردانی و پاسداشت از خدمات ارزنده پرتونگاران و متخصصان رادیولوژی در تشخیص و تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها در نظام سلامت است.

رشد و توسعه جامعه مرهون تلاش گسترده و ارزشمند کسانی است که صادقانه عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای خدمت به دیگران  قرار داده اند و نقش بی بدیل متخصصان رادیولوژی به عنوان عضو موثری از تیم درمانی بر کسی پوشیده نیست. همکاران گرانقدری که علی رغم سختی های شغلی با ازخودگذشتی و صبوری خدمات ارزشمندی را به کودکان بیمار ارائه می دهند و راه تشخیص و درمان بیماری ها را هموار می کنند.

اینجانب ضمن تبریک روز رادیولوژی از زحمات و خدمات بی دریغ متخصصان رادیولوژی که بطور شبانه‌روزی مشغول ارائه خدمات به کودکان بیمار هستند قدردانی می‌نمایم و این روز را به متخصصان فعالان این حوزه در مرکز طبی کودکان تبریک می‌گویم.

از خداوند متعال توفیق خدمت توام با سلامتی برای این عزیزان و خانواده‌های ایشان مسئلت دارم.

دکتر رضا شروین بدو
رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 250843

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *