• تاریخ انتشار : 1401/05/27 - 11:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 312
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اهدای دو دستگاه ویلچر از سوی منشی بخش اورژانس به بیمارستان مرکز طبی کودکان_قطب علمی طب کودکان

منشی بخش اورژانس در اقدامی خداپسندانه دو دستگاه ویلچر به بیمارستان مرکز طبی کودکان اهدا کرد.

اهدای دو دستگاه ویلچر از سوی منشی بخش اورژانس به بیمارستان مرکز طبی کودکان_قطب علمی طب کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان،در اقدامی خداپسندانه دو دستگاه ویلچر توسط محمدجواد قانعی منشی بخش اورژانس به بیمارستان اهدا شد که در همین راستا، برای ترویج فرهنگ انفاق و تقدیر از همکارانی که اینگونه اقدامات خیرخواهانه را به مرحله ظهور میرسانند با این نیکوکار به گفتگو نشستیم.

قانعی در گفت و گو با مسئول روابط عمومی بیمارستان اظهار داشت: در بخش اورژانس از نزدیک با روند فعالیت ها و اجرای امور قرار دارم و فکر کردم تهیه ویلچر با توجه به حجم زیاد مراجعین می تواند در ارتقای کیفیت خدمات مؤثر باشد. از طرفی این موضوع دغدغه ذهنی‌ام بود؛ بنابراین تصمیم گرفتم برای ادای نذری که در ماه محرم داشتم دو دستگاه ویلچر تهیه کنم و امیدوارم بتوانم با کمک نیکوکاران در آینده اقدامات بیشتری از این قبیل انجام دهم.

دکتر بدو رئیس بیمارستان، ضمن تقدیر از همکارانی که اینگونه دغدغه مرکز را دارند از این اقدام انسان دوستانه ابراز خرسندی کرد و خاطرنشان کرد: بی شک انفاق و کمک به افراد نیازمند، باقیات صالحات برای این عزیزان خواهد بود ضمن اینکه ترویج اینگونه فرهنگ همراهی ، الگوسازی، تقویت حس نوع دوستی در مردم و جلب مشارکتهای مردمی، تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت جامعه خواهد داشت.

بیمارستان مرکز طبی کودکان به عنوان قطب علمی طب کودکان کشور علاوه بر ارائه خدمات‌ به بیماران تهران و استان های همجوار، به بیماران شهرستان‌های دیگر و سراسر کشور نیز خدمات پزشکی عرضه می‌کند. در بسیاری موارد مراجعین حتی توان پرداخت هزینه درمان کودکشان را ندارند. در اینگونه موارد نیکوکاران می‌توانند طی هماهنگی با مؤسسه خیریه بیمارستان و واحد مددکاری به این بیماران یاری رسانند.

لازم به توضیح است بسیاری از پزشکان و کارکنان بیمارستان مرکز طبی کودکان سابقه چنین اقداماتی را داشتند که امیدوارم استمرار داشته باشد.

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 216641

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *