• تاریخ انتشار : 1402/01/16 - 04:32
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 152
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گزارش‌های نوروزی

دیدگاه همراهان بیماران مرکز طبی کودکان به بیمارستانی با عنوان قطب علمی جامع طب کودکان

از نظر خانواده‌های بیماران بستری معاینه روزانه توسط اساتید، حفظ حقوق شهروندی و پرداخت کمک‌ هزینه به بیماران ویژگی‌های مرکز طبی کودکان برشمرده شد.

دیدگاه همراهان بیماران مرکز طبی کودکان به بیمارستانی با عنوان قطب علمی جامع طب کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، در ایام تعطیلات نوروز در محوطه و سالن‌های انتظار بیمارستان حضور مراجعینی از شهرهای مختلف کشور مشاهده می‌شد.

باتوجه به اینکه در این ایام مطب پزشکان اغلب تعطیل است و بسیاری از مراکز درمانی ارائه خدمات به مراجعین را محدود کردند، چشم امید پدران و مادران کودکان بیمار به مرکز طبی کودکان است. بیمارستانی که در تمام تعطیلات همانند روزهای عادی سال به مراجعین خود از نقاط مختلف کشور با نظم گذشته خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

مادر پسر بیماری به نام ا.ح که از اراک مراجعه کرده میگوید: فرزندم پیوند شده و مدت 2 سال است که به مرکز طبی کودکان مراجعه میکنم. مادر ا.ح از کمک‌های مددکاری بیمارستان و نحوه برخورد پرستاران که مانند همیشه با رویی خوش با کودکش رفتار می‌کنند گفت و برایشان آرزوی سلامتی کرد.

پدر ن.ق از تهران، دختری که با مشکل تنفسی به اورژانس مراجعه کرد گفت: بلافاصله پس از ورود به اورژانس و پذیرش اولیه تست کوید انجام شد و بعد از 3 روز بستری در اورژانس بیمار در بخش ICU درمان ادامه داشت و بعد از اینکه شرایط دخترم بهتر شد به بخش منتقل شد و اکنون پس از 5 روز بستری در حال ترخیص است. وی حضور متخصصان و معاینه روزانه آنها در تعطیلات را از مزایا و محاسن مرکز طبی کودکان دانست.

پدر کودکی که از کرمانشاه به قصد میهمانی به تهران عزیمت کرده و در این حین فرزندش با درد کمر به اورژانس مراجعه می‌کند، گفت مراحل پذیرش و بستری و انتقال فرزندم به بخش خون به سادگی انجام شد و امروز پس از گذشت 4 روز با حال خوب فرزندم ترخیص شد. وی در کنار ارائه خدمات درمانی با کیفیت، حفظ حقوق و حریم شهروندی را از امتیازات مرکز طبی کودکان برشمرد و افزود: به امکانات رفاهی مرکز از جمله فروشگاه و مکانی برای همراه بیماران که شرایط روزه‌داری ندارند اشاره کرد و گفت با شروع ماه مبارک رمضان بلافاصله آلاچیق و چادرهایی برای رفاه حال همراهان بیمار برپا شد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 232274

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *